Zaskakujące, że na forum tego twórcy nie ma ani jednego tematu, chyba że czegoś nie pokazuje. Wpisujcie swoje propozycje...
1. Opowieść o Palm Beach - 7,5/10
2. Witajcie bohatera-zdobywcę - 7/10
3. Lady Eve - 7/10
4. Nieszczerze oddana - 7/10
5. Podróże Sullivana - 6,5/10
6. Cud w Morgan's Creek - 6,5/10
7....